Do týmu podpory uživatelů a aplikací hledáme nového kolegu nebo kolegyni. Pokud Vás baví řešit technické problémy, hledat chytrá řešení a zároveň jednat s lidmi, tato role je pro Vás jako stvořená. Stanete se součástí zkušeného a přátelského týmu, který spolupracuje napříč celou bankou i IT divizí.
Vaším hlavním úkolem bude zajištění bezproblémového chodu koncových zařízení a systémů, které uživatelé banky využívají při své každodenní práci. Kromě toho budete mít možnost zapojit se do implementace nových nástrojů, automatizace procesů a zlepšování uživatelského komfortu.
Jaká bude Vaše role?
• Poskytovat technickou podporu v první a druhé linii (on-site i vzdáleně);
• Starat se o HW a SW koncových uživatelů, jejich instalaci, konfiguraci a údržbu;
• Odpovídat za evidenci, správu a včasné řešení uživatelských požadavků v nástroji JIRA
• Administrace vybraných systémů a aplikací (M365, MS Intune, tisková řešení apod.);
• Vést technickou dokumentaci a návody pro uživatele;
• Spolupracovat s ostatními IT týmy při řešení incidentů, změnových požadavků a projektových úkolech;
• Podílet se na rozvoji a optimalizaci interních IT procesů a postupů;
• Zajišťovat školení koncových uživatelů.
Co od Vás očekáváme?
• Minimálně středoškolské vzdělání technického směru a opravdový zájem o IT;
• Administrátorskou znalost prostředí Windows 11 a balíku MS Office;
• Základní orientaci v IT infrastruktuře a koncových zařízeních;
• Týmového ducha, spolehlivost a schopnost aktivně komunikovat s uživateli;
• Pečlivost, samostatnost a flexibilitu při řešení různorodých úkolů;
• Ochotu učit se novým technologiím a postupům;
• Angličtinu alespoň na úrovni porozumění technické dokumentace.
Co Vám nabízíme?
• Zázemí renomované české banky, která svým zaměstnancům poskytuje široké kompetence a velkou samostatnost;
• Možnost se neustále vzdělávat a profesně růst – přístup k jazykovým kurzům, odborným školením a vzdělávacímu portálu Udemy;
• Příjemný kolektiv;
• Pestrou činnost napříč celým finančním trhem;
• Moderní pracovní prostředí – v sídle skupiny PPF Gate nedaleko metra Dejvická. Naše kanceláře jsou nejen krásné, ale i funkční, včetně výškově nastavitelných stolů;
• Vážíme si práce našich lidí a víme, jak je důležité si odpočinout, a proto nabízíme 25 dnů dovolené + 5 dnů volna na cokoli a navíc měsíc placeného volna za každých 5 let odpracovaných ve skupině PPF;
• Příspěvek na stravování v budově PPF Gate – přímo v budově máme výbornou jídelnu, asijskou restauraci a vyhlášenou kavárnu;
• Prémiovou lékařskou péči v Canadian Medical zdarma (a za výhodnou cenu pro vaše blízké);
• Příspěvek na spoření na stáří – 2 000 Kč měsíčně na doplňkové penzijní spoření nebo dlouhodobý investiční produkt;
• Podporujeme sportovce – proto máme zázemí pro cyklisty (parkovací místa pro kola, sprchy, uzamykatelné skřínky na oblečení) a také během jara a podzimu nabízíme pravidelné běžecké tréninky;
• Atraktivní bonusy – roční bonusy za výkony a přínos;
• Možnost účasti na firemních i mimo-firemních akcích jako jsou večírky, divadelní představení či akce pro rodiny s dětmi;
• Mobilní tarif s neomezenými daty a voláním;
• Zvýhodněné služby u našich sesterských společností Air Bank, O2 a dalších firem ve skupině.
Pokud Vás tato role zaujala, neváhejte se nám ozvat. Těšíme se na spolupráci!
We are using cookies on our website to ensure that you will receive the best experience while using our website. These cookies might relate to your information, your preferences or your device. The information does however not usually directly identify you, but it could provide you with a more personalized and better web experience. Since we do respect your privacy, you can choose to not allow some type of cookies. For more information on the types of cookies and the possibility to change the default cookies setting, click on the heading of the individual types of cookies. Blocking some types of cookies may impact your user experience on our website. For further information on how we process your personal data (cookies) please click on the section "More information about cookies”.
It is necessary to create a cookie to remember the choices you have made within our cookie privacy menu as well. This is going to have a couple of consequences:
Strictly necessary (technical) cookies are necessary for the functioning of our website and can therefore not be switched off in our systems. These cookies do not [collect or] store any personal identifiable information. They are usually a response to your actions and related to a request for services such as setting your privacy preferences, logging in or filling in the forms.
These cookies allow us to count the visits and the traffic sources on our website so that we can measure and improve the performance of our website. The performance cookies are supposed to help us to understand which sections of our website are the most and least popular and show how visitors move around the website. All the information that these cookies collect are aggregated and therefore anonymous. If you prefer to not allow these cookies, we will not be aware of when you have visited our website and we will not be able to monitor the performance of the website.
Functional cookies enable the website to provide you with enhanced functionality and personalization. These cookies are set by external administrator - to protect user data from unauthorized access. If you do not allow these cookies, then some or all of these services may not function properly.